Reklamation

Vad tråkigt att det blivit fel på din produkt. Gör en reklamtion och låt oss hjälpas åt att lösa ditt problemet.

Om din produkt är trasig eller något är fel på den, kontakta oss på info@dammprodukter.se så hjälper vi dig hur och var du ska skicka returen.

Returen ska vara oss tillhanda snarast efter att du upptäcker felet på produkten. Tänk på att emballera varan väl, då du bär ansvaret för transporten till oss.

Vid leverans ska du snarast efter att du mottagit varorna som du beställt, kontrollera att emballagen är hela. Om du upptäcker skada, fel produkt eller fel antal, kontaktar du Dammprodukter.se

Om du inte är nöjd med din vara eller hantering av ditt ärende, vill vi gärna att du kontaktar Dammprodukter.se. Om du vill vända ditt ärende med opartiks aktör så finns möjlighet att vända sig till konsumentvägledaren i din kommun, ärendet kan även anmälas till Almänna reklamationnämden (ARN) för utlåtande och all denna konsumenthjälp är kostnadsfri i Sverige.
 





Har du frågor?
Kontakta oss enklast och snabbast här om du har frågor om vår reklamation.
Vi svarar alltid inom 24 timmar.